З В І Т

керівника Охтирського дошкільного навчального закладу

(ясла-садок) «Росинка» Охтирської міської ради Сумської області

перед педагогічним колективом та громадськістю

за 2017-2018 н.р.

Мені дуже приємно в цей літній  день зустрітися з колегами та батьками. Такі зібрання дають змогу підвети підсумок  пройденого шляху і накреслити плани на майбутнє. Адже головне завдання нашої співпраці: забезпечення комфортних умов перебування дітей у закладі, здобуття ними якісної дошкільної освіти.
Даний звіт – дієва форма забезпечення інформаційної відкритості та прозорості роботи нашого закладу, підготовлений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед пед. колективом та громадськістю».

Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень,  запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

Завдання звітування:

  1. Забезпечити прозорість, відкритість демократичність управління дошкільним навчальним закладом.
  2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним навчальним закладом.

  Загальні відомості про дошкільний навчальний заклад

Головною метою дошкільного навчального закладу є забезпечення реалізації  права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Охтирський дошкільний навчальний заклад «Росинка» комунальної форми власності у своїй діяльності керується такими нормативно-правовими документами: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Конвенцією ООН про права дитини, Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, а також Статутом дошкільного навчального закладу, затвердженим рішенням Охтирської міської ради VIІ скликання від 23 березня 2017 р. № 669-МР.

Юридична адреса дошкільного навчального закладу: 42700,Сумська область, м.Охтирка, вул.Київська, 21, тел: 3-12-56.

Заклад працює за п’ятиденним режимом роботи, з 06 год. 30хв. до 18 год. 30хв. Вихідні дні – субота, неділя та святкові дні. Інформація про режим роботи закладу розміщена на Інтернет-сайті дошкільного навчального закладу.

Дошкільний навчальний заклад працює в україномовному режимі відповідно до Конституції України.

Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду в серпні місяці.

Проектна потужність дошкільного навчального закладу –  101 місце. На сьогоднішній день у закладі виховується 208 дітей, функціонує 9 вікових груп, з них: 7 – загального розвитку та 2 – логопедичні групи для дітей з вадами мовлення.

Матеріально-технічна база навчального закладу

Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується.

В 2017 році з міського бюджету виділено кошти на забезпечення потреб  дошкільних навчальних закладів.

З метою енергозбереження в дошкільному навчальномузакладі  продовжується робота по заміні дерев’яних вікон на склопакети. Планується провести заміну 4-ох вікон у кабінеті практичного психолога та центрального коридору.

Для організації  життєдіяльності дітей під час прогулянки продовжено роботу по благоустрою території дошкільного закладу.

Проведено роботу по осучасненню дизайну території дошкільного закладу. Виготовлені, поновлені та пофарбовані дерев’яні споруди, казкові сюжетні композиції на ігрових  та спортивному майданчиках. Створенню ландшафтного комплексу передує цікава багаторічна робота всього колективу дитячого садка із залученням батьків.

Слід відмітити, що в літній період за ініціативою батьків груп «Дзвіночок», «Барвінок», «Ромашка», «Сонечко», «Калинка» були виготовлені дерев’яні, якісні  ігрові споруди. У дітей викликали захоплення: потяг, галікоптер, літак, стіл, лавочки, мотоцикли.казкова альтанка, оновлена  пісочниця, стіл, лавочки, грузовийавтоболь. На дітей групи молодшого дошкільного віку «Полуничка» чекав сюрприз від працівників групи: на майданчик завітала, виготовлена з автомобільних колес, кумедна різнокольорова гусінь. Для інтелектуального розвитку дошкільнят розмальовано шахову дошку.

Вирізняється оригінальністю пожежна машина на майданчику логопедичних груп  «Сонечко», «Калинка». Батьки  новоприбулих дітей подбали про часткове оновлення штахетнику на майданчиках своєї групи. Рухлива гра «Твістер», спонукає малят групи молодшого дошкльного віку.суміщати  приємне   зкорисним: повправлятися в гнучкості, кмітливості, а також весело іцікаво провести час в колі своїх друзів. Наші батьки переймаються питаннями, що стосується господарчих питань. Слова великої вдячності хочеться висловити сім’ї Фесенко С.М., які допомогли вирішити питання з ремонт          у електром’ясорубки. Дякуючи депутатам Сумської обласної ради, перераховано кошти на придбання  нової побутової електром’ясорубки.

Новостворений метеоцентр, виготовлений робітником по обслуговуванню, педагогами та помічником вихователя, дає можливість дошкільнятам прогнозувати погоду на найближчій часта спостерігати за погодніми умовами упродовж дня.

Весною за ініціативи батьків та працівників закладу проведено акцію «Подаруй дитині яскраву квітку», в результаті чого квітники замайоріли своїм різнобарв’ям та красою.

В теплих та спокійних тонах оформлені  групові приміщення, що відповідають естетичним та сучасним вимогам. Планується провести поточні ремонти 2 групових приміщень для дітей раннього  віку груп «Фіалочка», «Малинка», а також центрального входу на харчоблок.

Для дітей старшого дошкільного віку за бюджетні кошти придбано 54 дерев’яні стільчики, для працівників   офісні стільці. У зв’язку з довготривалою експлуатацією,  вийшов з ладу водонагрівач на групу раннього віку «Барвінок», тому у березні 2018р. було придбано новий. Для виготовлення сучасних дидактичних ігорпридбано ламінатор.

Для того, щоб передати святкову атмосферу заходу, зробити його  незабутнім як для детей, так і для дорослих,  було придбано акустичну музичну колонку,  каштеляном старанно виготовлені дитячі костюми в кількості 51 шт. та дорослі в кількості 5 шт. для виконанняролей казковихперсонажів.

     Кадрове забезпечення навчального закладу

Для забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільною їх розстановкою  проводиться професійний відбір на основі диплому про здобуття дошкільної освіти та професійних якостей. Заклад стовідсотково забезпечений педагогічними кадрами.

Освітньо-виховний  процес у дошкільному закладі забезпечують 51 працівник (у відпустці для догляду за дитиною, до досягнення нею 3 років, знаходяться 5 працівники). З них: 26 осіб обслуговуючого персоналу, 25 педагогів, що відповідає кількості одиниць за штатним розписом:

– 19 педагогів мають вищу освіту,

– 6 середню-спеціальну,

– звання «вихователь-методист» – 1 педагог,

– вищу кваліфікаційну категорію – 2 педагоги,

– І кваліфікаційну категорію – 5 педагогів,

– II кваліфікаційну категорію – 6 педагоги.

В 2017-2018 н.р. проатестовано 3 педагогів.

За минулий навчальний рік на курсах при Сумському  обласному інституті після дипломної педагогічної освіти підвищили свою фахову майстерність 2 педагоги, що становить 8% від загальної кількості педагогів.

В 2017-2018 н.р. згідно перспективного плану атестації та курсової перепідготовки пройшли чергову атестацію три педагоги, що становить 13%.

За підсумками атестації педагогічних працівників вихователю Харченко А.Є. та інструктору з фізичної культури Нестеренко Н.І. встановлено кваліфікаційну категорію«спеціаліст другої категорії», вихователю Листопадовій Н.М.підтверджено кваліфікаційну категорію«спеціаліст другої категорії».

Горовецька О.Г., директор (завідувач) має вищу освіту, 34 роки становить стаж педагогічної діяльності, на посаді завідуючої працює 15 років. Бабіна С.В. вихователь-методист має вищу освіту, 21 років становить стаж педагогічної діяльності, на посаді вихователя-методиста – 4 роки.

Медичне обслуговування дітей у навчальному закладі

 У дошкільному закладі створені належні умови для проведення лікувально-профілактичних та оздоровчих заходів, діти забезпечені постійним медичним обслуговуванням, створений позитивний мікроклімат, забезпечується санітарно-гігієнічний режим, який відповідає Санітарному регламенту для дошкільних навчальних закладів, № 234 МОЗ України від 24.03.2016р.

У дошкільному закладі наявні медичний тафізіотерапевтичний кабінети. Медичне обслуговування дітей дошкільного навчального закладу здійснюють сестри медичні старші Зикіна Т.О., Смоляр А.В., які керуються Законом України «Про дошкільну освіту», 2002 р. (ст. 34, 35), наказом охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005р. за №432/496 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі», Законом України «Про санітарне та епідемічне благополуччя населення» (1994 р.), Інструкцією з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах. Медичний персонал своєчасно здійснює контроль за станом здоров’я дітей, проводить обов’язкові медичні огляди, профілактичні щеплення, надає невідкладну допомогу дітям у разі гострого захворювання, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед дітей, батьків, працівників дошкільного закладу. Дані про результати медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі фіксуються і зберігаються у порядку, встановленому МОЗ України. Інформація про результати обов’язкових медичних оглядів та проведення щеплень дітей передаються до дитячої поліклініки в установлені терміни. За результатами обов’язкових профілактичних медичних оглядів для кожної вікової групи дітей медична сестра розробляє план оздоровлення, що сприяє зниженню рівня захворюваності та зміцненню здоров’я дітей. Медичні працівники проводять обов’язкові медичні огляди дітей щодо виявлення у них ознак захворювань: огляд дітей на педикульоз та шкіряні хвороби – 1 раз на тиждень, із занесенням результатів огляду до відповідного журналу.

Ця робота спрямована на:

  • дотримання раціонального режиму освітньої діяльності;
  • формування здоров’язбережувального середовища;
  • профілактику травматизму, гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь;
  • дотримання особистої гігієни працівниками дошкільного закладу.

За допомогою різних форм санітарно-просвітницької роботи, медична сестра підвищує рівень знань працівників щодо: організації раціонального харчування, адаптації до умов дошкільного навчального закладу, надання першої долікарської допомоги, організації рухового режиму, проведення фізкультурно-оздоровчих заходів, їх впливу на організм дитини, загартування дітей, профілактики інфекційних хвороб.

Організація харчування дітей

Харчування дітей у дошкільному навчальному закладі організовується відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах зі змінами та доповненнями, затвердженими спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року за № 298/227 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» та інших нормативно-правових документів, що регламентують це питання. Матеріально-технічна база для організації харчування в закладі відповідає санітарним правилам і нормам, установленими для дошкільних закладів. Приміщення харчоблоку забезпечено 3-ма електричними 4-ох комфороч ними плитами з духовими шафами, 1-ю холодильною шафою, 2-ма побутовими холодильниками, 2-ма електричними м’ясорубками для сирої та готової продукції, 1-им електричним котлом, 2-ма водонагрівачами. Все обладнання систематично підлягає профілактичним технічним оглядам. Продукти харчування та продовольча сировина приймаються комірником у присутності сестри медичної з дієтхарчування та кухаря. Продукти доставляються до дошкільного навчального закладу спеціальним транспортом, на який є пакет необхідних супроводжуючих документів згідно до вимог. Продукти харчування приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність, якість та відповідність вимогам державних стандартів. Комірником та медичною сестрою своєчасно подаються замовлення на продукти харчування, відповідно до перспективного двотижневого меню. Приміщення харчоблоку використовується раціонально. Кухонний посуд та інвентар зберігається у спеціально відведених місцях, промаркований, використовується за призначенням. Їжа з харчоблоку видається згідно графіку, за вагою, відповідно до фактичної кількості дітей в групах. Забезпечуються вимоги щодо отримання харчування та продовольчої сировини. Приписи, що надавалися санітарно-епідеміологічною службою, виконувалися  в зазначені терміни.

Навчально-виховна робота у навчальному закладі 

Програмне та психолого-методичне забезпечення освітнього процесу відповідало меті, пріоритетним завданням діяльності закладу та  рекомендаціям Міністерства освіти України № 1/9-315 від 13.06.2017 р. Інструктивно-методичні рекомендації МОН України щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році та наказі МОН України від 19.12.2017 року №1633. Примірний перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти.

Зміст і форми методичної роботи в закладі будувались на діагностичних засадах, диференціації освітнього рівня, досвіду, професійних запитів кожного педагога з метою підвищити компетентність та професійну майстерність, збагатити інтереси, задовольнити духовні і професійні потреби педагогів щодо організації освітнього процесу в закладі, використовуючи різноманітні форми методичної роботи з педагогічними кадрами, такі як: семінари,  практикуми, методичні години, тренінги, ділові ігри, конкурси, виставки, консультації, круглі столи тощо.

98% педагогів систематично брали участь в засіданнях педагогічної ради дошкільного закладу.  На засіданнях педагогічної ради обговорювались проблеми:

 пріоритетні напрямки роботи ДНЗ на 2017-2018 навчальний рік  (протокол №1від 31.08.2017);

– розвиток пізнавальної активності дошкільників засобами художньої літератури (протокол №2 від 07.12.2017);

– формування навичок соціальної і економічної освіти дошкільників засобами інтегрованої діяльності (протокол №3 від 15.03.2018);

– результати ефективності вибраних форм і методів організації освітньо-виховної та методичної роботи (протокол №4 від 24.05.2018);

Результативно та з високим рівнем зацікавленості пройшли семінари з педагогами:

  • семінар-практикум «Особливості виховання патріотизму у дошкільників»26.10.2017
  • семінар-практикум «Пізнання світу дітей дошкільного віку засобами художньої літератури» – 23.11.2017
  • семінар-практикум «Соціальна і фінансова освіта дошкільнят» – 25.01.2018
  • семінар «Мистецтво взаємодії з батьками» – 19.04.2018

Зміст проведених семінарів складався з теоретичних, практичних завдань, використання активних та інтерактивних форм роботи з кадрами. В результаті роботи семінарів, підвищилась ефективність діяльності колективу відповідно  програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Щомісяця проводились індивідуальні та групові консультації з метою удосконалення професійної майстерності щодо організації  життєдіяльності дошкільнят.

Підвищенню компетентності педагогів сприяли колективні перегляди занять  по використанню творчих завдань в процесі роботи над літературними творами та  економічне виховання дітей дошкільного віку. В ході відкритих переглядів, педагоги продемонстрували свою фахову майстерність, творчість, уміння цікаво і невимушено залучати дітей до пізнавальної та практичної діяльності за темою, підтримувати дитячу зацікавленість упродовж заняття. У кожного вихователя спостерігався свій особистий стиль підготовки та проведення освітньої роботи з дітьми, свої власні творчі родзинки.

З метою поповнення розвивального середовища  на протязі навчального року відбулися виставки презентації дидактичних посібників з економічного  та патріотичного виховання.

Упродовж 2017-2018 навчального року колектив працював в інноваційному режимі, результативно впроваджуючи педагогічні ідеї С.Русової, сучасні методики та технології.

Вихователі групи старшого  дошкільного віку (5р.ж.) «Фіалочка»  (Жила І.Г., Кондратенко Н.О.) ефективно впроваджували палички Кюїзенера. Обрана методика допомогла вихователям реалізувати завдання з логіко-математичного розвитку дошкільників, підвищити рівень інтелектуальної діяльності дітей дошкільного віку. Вдало та результативно групами старшого дошкільного віку (6р.ж.) «Малинка»  (вихователі Парфьонова Н.М., Харченко А.Є.) та молодшого дошкільного віку (5р.ж.)  «Полуничка» (вихователі Купрієва О.В., Гасевська М.В.) впроваджувалася «Технологія  інтегрованого навчання і виховання»  (розвиваючі кубики Нікітіних) автори Б.Л., О.О. Нікітіни, за допомогою яких у дітей підвищився рівень розвитку   пам’яті, уваги, уяви, просторове орієнтування.  Вихователі групи молодшого дошкільного віку (4р.ж.) «Ромашка»  Стешенко М.О., Ваганова Н.В. успішно розпочали впровадження кубиків З.Дьєнеша, які сприяли розвитку пізнавальних процесів.  Вихованці, граючи, навчилися виконувати різні маніпуляції з блоками: викладання, розбиття, побудова по заданому зразку.   «Технологію навчання дітей читанню» автор – М.О. Зайцева, використовує вчитель-логопед Бодрова Л.В., що ефективно вплинуло на розвиток фонематичного слуху, результативність навчання дітей ранньому читанню.      Всі групи дошкільного закладу впроваджують в роботу коректурні таблиці за методичним посібником Н.Гавриш, О.Безсонова  «Калейдоскоп інформаційно – ігрової творчості дітей». Що дало можливість оптимізувати навчально – пізнавальну діяльність  завдяки  уточненню  послідовності пошуково-орієнтувальних дій. Спонукати дітей творити, обмінюватися думками та міркуваннями, висловлювати  свої пропозиції. Інструктор з фізичної культури  Нестеренко Н.І. успішно втілює у практику роботи інноваційні технології за методикою М.Єфіменка.           Музичний керівник Поклад І.М.,  впроваджує в роботу методику К.Орфа,  яка основана на різних видах музикування дитячої творчості по розвитку музично-творчих здібностей дітей через ігрову діяльність.  Свої успіхи діти демонстрували під час розваг, свят та тематичних ранках.          Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми, педагоги проводили тематичні, комплексні, інтегровані заняття в залежності від  освітніх ліній розвитку Програми  розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Це дало можливість забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації життєдіяльності дітей, їх ранню розвиненість, креативність, самостійність.    Упродовж  поточного навчального року проводилася цілеспрямована робота  по  впровадженню та узагальненню перспективного педагогічного досвіду. Педагогічний колектив закладу має власні напрацювання, творчі знахідки, що позитивно впливають на ефективність освітнього процесу. Упродовж навчального року узагальнювалась  система роботи вчителя-логопеда Брагіної І.О.,  творчою групою педагогів розроблено календар свят та  ігровий варіативний посібник «Теремок», розвивальні завдання,  якого спрямовані на вирішення завдань по різних освітніх лініях програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Керуючись  основними    державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками продовжували працювати  над оновленням та поповненням ігрового предметно – розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання, фізичної досконалості, прояву самостійності, реалізації своїх задумів і бажань, формування ігрової культури дітей. З цією метою в дошкільному навчальному закладі відбулась виставка-конкурс на кращий музичний інструмент своїми руками. На виставці було презентовано 35 зразків. Кращі з них поповнили музичні куточки групових кімнат та музичної зали.

Проведена методична робота сприяла обміну досвідом роботи, підвищенню власної самоосвіти педагогів з проблем соціально-економічного виховання та фінансової освіти дошкільників. Всі форми методичної роботи  відзначились, актуальністю, науковістю та педагогічною доцільністю  тематики, інноваційним підходом до їх проведення через використання інтерактивних форм і методів роботи. Що сприяло розвитку творчої думки кожного вихователя. Проведення цих форм роботи допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи.   Але під час підготовки  та проведення цих заходів виникали певні труднощі: низький рівень особистої участі деяких педагогів у проведенні методичних заходів. Зміст методичної роботи позитивно вплинув на рівень освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. Організована навчально-пізнавальна діяльність планувалась відповідно  до освітніх ліній Базового компоненту дошкільної освіти, Програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»,   блочно-тематичного планування, з урахуванням умов розвивального предметного, природного, соціального середовища і потреб, інтересів, запитів, здібностей дітей.  В травні місяці проведено моніторинг рівня сформованості компетенцій дошкільників за освітніми лініями інваріантної частини змісту дошкільної освіти. В ході контрольно-діагностичного педагогічного обстеження  на кінець 2017-2018 навчального року було охоплено 161 дитина, що склало 77 відсотків. Зведені результати свідчать про наступне: високий рівень становить – 22%,  достатній – 30%,  середній – 12% , низький – 4%.

Надзвичайно швидко промайнув цей навчальний рік. Яким він був? Звичайно, результативним, бо приніс багато знахідок, досягнень, нових зустрічей і знайомств. Усі події року тісно переплелися як триєдина мета та завдання, які колектив чітко знав ще влітку 2017 року та розпочав серйозну підготовку до нового навчального року: визначення пріоритетних завдань діяльності та шляхи їх забезпечення, поточний ремонт групових приміщень, підготовка ігрових та спортивних майданчиків.

Управлінська діяльність в навчальному закладі

Невід’ємною складовою системи адміністративних заходів з організації та управління діяльністю ДНЗ є внутрішній контроль, який передбачає виявлення методичних, психолого-педагогічних, соціально-психологічних чинників досягнення або недосягнення накресленої цілі, їх аналіз, розробку програм корегувальних дій та їх впровадження з метою досягнення бажаного результату. Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2013 № 1/9-533 «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішнього контролю навчальних закладів», у закладі розроблена і затверджена завідувачем циклограма здійснення внутрішнього контролю. Циклограмою визначено зміст внутрішнього контролю, форму узагальнення результатів, їх оприлюднення, документи, що підлягають вивченню, аналізу відповідно до змісту, а також вказано терміни його здійснення та основні аспекти організації навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі. Внутрішній контроль забезпечує творче зростання вихователів, дисциплінує їхню роботу, сприяє виявленню й поширенню передового педагогічного досвіду, виявляє недоліки у навчально-виховному процесі і дає можливість педагогам своєчасно усувати їх. Для охоплення контролем всіх аспектів роботи в закладі розподілені обов’язки, з’ясовані питання, які контролює завідувач, вихователь-методист, сестра медична старша, завгосп. Результати контролю заслуховуються на педрадах, нарадах при завідувачі, виробничих нарадах, на засіданнях Ради ДНЗ.

Організація роботи з батьками

Упродовж року планомірно проводилася робота з членами родин вихованців закладу. Вихователі постійно спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поновлювати свої педагогічні знання. У процесі спілкування з батьками вихователі намагалися створити атмосферу довіри, враховувати особливості кожної родини. Родини вихованців постійно запрошували на батьківські збори. Систематично проводилися індивідуальні бесіди, консультації, тренінгові заняття, анкетування, Дні відкритих дверей, фестивалі родинної та дитячої творчості, ярмарки , виставки. Педагоги пропонували увазі батьків виставки дитячих робіт, методичну літературу, залучали до активної участі у підготовці та проведенні свят, розваг, виставок, конкурсів, упродовж року успішно діяв консультативний центр «Разом з мамою». У батьківських куточках систематично розміщувалася інформація відповідно до тематики про розвиток, виховання і навчання малюків, ознайомлення з ефективними прийомами та методами формування у дошкільників різних форм активності.Показником результативної та успішної взаємодії батьків і педагогів можна вважати наявність у дошкільному закладі доброзичливої атмосфери, довірчих стосунків між педагогами та батьками, зорієнтованість батьків на виховання та розвиток дітей, їх зацікавленість змістом дошкільної освіти, активну участь у різноманітних заходах закладу. Продовжує ефективно функціонувати Веб-сайт дошкільного навчального закладу. Робота сайту направлена на об’єктивне інформування громадськості про діяльність дошкільного навчального закладу та включення закладу в єдиний освітній інформаційний простір мережі Інтернет. Оновлення сайту здійснюється постійно. Інформація, що пов’язана з якісною характеристикою педагогічного складу, планування роботи закладу, методичного забезпечення освітнього процесу,оновлюється напередодні початку нового навчального року. За потребою змінюється застаріла інформація.

Упродовж останніх років дошкільний заклад співпрацює з початковою ланкою Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст ЗОШ І-ІІІ ст. №1. Структурно-функціональна модель взаємодії будується на засадах Угоди № 1 від 31.08.2017 р. про співпрацю навчальних закладів міста Охтирського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) «Росинка» та Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст., планом забезпечення наступності і перспективності у роботі ДНЗ «Росинка» та ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 на 2017 – 2018 н.р., затвердженого педагогічною радою ДНЗ «Росинка» (протокол №1 від 31.08.2017 р.) та педагогічною радою ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 (протокол № 8 від 31.08.2017 р.).

Дошкільний навчальний заклад тісно співпрацює з депутатами Сумської обласної та Охтирської міської ради. Батьки є активними учасниками освітньо-виховного процесу дошкільного закладу та роблять вагомий внесок у благоустрій закладу, його розвивальне середовище.

Адміністрація та педагогічний колектив своєчасно звертає увагу та реагує на побажання, зауваження, прохання та рекомендації батьків щодо роботи дошкільного навчального закладу. Слід визначити, що письмових скарг та нарікань на роботу дошкільного закладу не було.

Дисциплінарних порушень з боку працівників закладу не було.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. щодня ведеться прийом громадян, що є важливою складовою управління закладом. У дошкільному навчальному закладі є книга звернень громадян. Головними питаннями, які порушені під час бесід є працевлаштування та внесення відомостей про дитину до Єдиної державної електронної бази освіти. У дошкільному навчальному закладі ведеться Журнал обліку звернень та заяв  громадян.

Шановні батьки! Упродовж навчального року ми отримали багато добрих відгуків, побажань, і побачили, що ви – люди не байдужі, яких цікавить кожна прожита дитиною хвилина в дошкільному закладі.

Ми дуже вдячні шановним членам родин за взаємопорозуміння, за активну участь у такій важливій справі, як успішний розвиток наших дітей. Адже без вашої допомоги дуже непросто, без ваших талановитих малят не було б ніяких конкурсів і перемог. А без згуртованого, працездатного і відданого колективу роль керівника часто зводиться нанівець.

І на закінчення хочеться усім побажати миру, оптимізму, віри у все позитивне.

Тому ще раз дякую усім присутнім, і з новими силами, оптимізмом і творчістю давайте разом гідно зустрінемо новий навчальний рік.

 Дорогу я обрала у житті таку,
Яку сама обрать хотіла.
І скільки я по цій дорозі йду,
Ніколи про свій вибір не жаліла.
І завжди я гордитись буду тим,
Що доля саме так у мене склалась.
Якби ще раз прийшлося обирать,
Я б ні хвилинки не вагалась

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *