Даний звіт – дієва форма забезпечення інформаційної відкритості та прозорості роботи нашого закладу.


Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед пед. колективом та громадськістю».

Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

Завданнязвітування:

  1. Забезпечитипрозорість, відкритість демократичністьуправліннядошкільнимнавчальним закладом.
  2. Стимулювативпливгромадськості на прийняття та виконаннякерівникомвідповіднихрішень у сферіуправліннядошкільнимнавчальним закладом.

Загальні відомості про дошкільний навчальний заклад.

         Головною метою дошкільного навчального закладу є забезпечення

реал ізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Охтирський дошкільний навчальний заклад «Росинка» комунальної форми власності у своїй діяльності керується такими нормативно-правовими документами: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Конвенцією ООН про права дитини, Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, а також Статутом дошкільного навчального закладу, затвердженим рішенням Охтирської міської ради VIІ скликання від 09.11.2018 р. № 1347-МР.

Юридична адреса дошкільного навчального закладу: 42700,Сумська область, м.Охтирка, вул.Київська, 21, тел: 3-12-56.

Заклад працює за п’ятиденним режимом роботи, з 06 год. 30хв. до 18 год. 30хв. Вихідні дні – субота, неділя та святкові дні. Інформація про режим роботи закладу розміщена на Інтернет-сайті дошкільного навчального закладу.

Дошкільний навчальний заклад працює в україномовному режимі відповідно до Конституції України.

Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду в серпні місяці.

Проектна потужність дошкільного навчального закладу –  101 місце. На сьогоднішній день у закладі виховується 186 дітей, функціонує 9 вікових груп, з них: 7 – загального розвитку та 2 – логопедичні групи для дітей з вадами мовлення.

 

Матеріально-технічна база навчального закладу.

Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується.

Незважаючи на поважний вік будівлі, приміщення закладу оформленні  в  сучасному, креативному  дизайні, аджетут виховують нове покоління малюків, готових до стрімких змін і викликів сучасного світу.

Основним джерелом видатків наутримання та зміцнення матеріальної базидошкільного навчального закладу є місцевий  бюджет. Зокрема, попередньо на 2019 рік було виділено 5,4 млн.грн. (враховуючи  харчування дітей та заробітну плату працівників),  у 2020 році  на утримання  закладу суму було збільшено на 1млн.грн. Завдання адміністрації полягає в оптимальному прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні коштів.

Тож, першочергово були проведені заходи, що спрямовані на енергозбереження, шляхом заміни дерев᾿яних вікон та дверей  на металопластикові в групових приміщеннях,  центральному коридорі, кабінетах, туалетних кімнатах, харчоблоці.

 За рахунок коштів з міського бюджету,  відремонтовано центральний коридор садового корпусу,  проведено косметичний ремонт кабінетів, музичної та спортивної зали, підсобних приміщень.

В теплих та спокійних тонах оформлені  групові приміщення, що відповідають естетичним та сучасним вимогам.Цікаві конструкції дитячих меблів в ігрових, навчальних та природничих центрах створюють єдиний ансамбль, що органічно вписується в загальний стиль оформлення.

Вимушена відсутність в дитячому садочку дітей  на час карантину-нагода для працівників покращити та створити сучасні, комфортні умови перебування малюків в закладі.Тому колегіально було вирішено провести ремонт кімнати гігієни для дітей ранньоговіку.Враховуючи те, що часу обмаль, а роботи дуже багато – це і демонтаж стін та підлоги, заміна 2 дверей, покриття стін гіпсокартоном та плиткою, підведення та встановлення теплового радіатору, сантехніки – робота велась з ранку і до вечора . Завдяки згуртованій і відповідальній діяльності працівників, вчасно підготовлене туалетне приміщення для дітей раннього віку.

Також було замінено 2 дерев’янихдверей на металопластикові центрального входу. Тож сподіваємося,  що зміни, які відбулися на час карантину, порадують головних господарів садочка – дітей.

         За літній період проведено реконструкцію системи опалення з впровадженням сучасних радіаторів у приміщеннях закладу.

Для забезпечення якісного харчування дітей в ДНЗ, важливим є створення належних умов на харчоблоці та підсобних приміщеннях. У дошкільному навчальному закладі, за короткий період,  проведено ремонт посудомийного  цеху харчоблоку: покладено облицювальну плитку на стінах та підлозі, замінено двері;  придбано  столи, стільці, шафу для зберігання мийних засобів. Проведена часткова заміна сантехніки.

У комфортних умовах працівники харчоблоку готують смачні обіди, різноманітні страви згідно меню-розкладки, щоб малюки зростали здоровими.

Осередком результативного здійснення освітньо процесу та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет, в якому  проведено ремонттапридбано сучасні  меблі, ноутбук.

Проведено роботу по осучасненню дизайну території дошкільного закладу.Виготовлені, поновлені та пофарбовані дерев’яні споруди, казкові сюжетні композиції на ігрових  та спортивному майданчиках.Створенню ландшафтного комплексу,  передує цікава багаторічна робота всього колективу дитячого садка із залученням ідей та побажань головних господарів садочка –дітей.

Пофарбовано фасад будівельзакладу. Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі,матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується.

         З метою забезпечення належного обліку та контролю за обсягом спожитих послуг електроенергії,  встановлені сучасні лічильники на два корпуси.

Адміністрація продовжує тісну співпрацю з депутатами Сумської обласної та  Охтирської  міської ради. Завдяки постійній увазі з боку депутатів,маємо можливість покращувати  та  зміцнювати матеріальну базу.

         Тож ласкаво просимо до чарівного світу дитинства у ДНЗ «Росинка»!

Кадрове забезпечення навчального закладу

                 Для забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільною їх розстановкою  проводиться  професійний відбір на основі диплому про здобуттядошкільної освіти та професійних якостей. Заклад стовідсотково забезпечений педагогічними кадрами.

         Освітньо-виховний  процес у дошкільному закладі забезпечують 52працівники (у відпустці для догляду за дитиною, до досягнення нею 3 років, знаходяться працівники). З них: 28 осіб обслуговуючого персоналу, 24 педагоги, що відповідає кількості одиниць за штатним розписом:

– 13 педагогів мають освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст», що становить 54%,

– 4педагоги-освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр-17%,

– 7 педагогів- освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»-29%,

2 працівників здобувають фахову освіту у вищих навчальних закладах;

За наслідками атестації:3 педагоги мають  вищу кваліфікаційну категорію, І кваліфікаційну категорію  також 3 педагоги, ІІкваліфікаційну категорію6 осіб,11педагогів мають тарифний розряд, звання «вихователь-методист» – 1 педагог.

В 2019-2020н.р. про атестовано 7 педагогів.

За минулий навчальний рік на курсах при Сумському  обласному інституті після дипломної педагогічної освіти підвищив свою фахову майстерність 1 педагог.

За підсумками атестації педагогічних працівників керівнику музичному Поклад І.М. присвоєно кваліфікаційнукатегорію«спеціаліст вищої категорії», вихователю Купрієвій О.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», вихователю ШудрикЯ.В.присвоєно кваліфікаційну категорію«спеціалістдругої категорії», виховательЖила І.Г. проатестована на підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії», вихователь Кондратенко Н.О. проатестована на підтвердження  раніше встановленого 11 тарифного розряду, інструктор з фізичної культури Франкевич А.А. проатестована на підтвердження 9 тарифного розряду, виховательСобакарь О.І. проатестованана відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «вихователь-методист».

             Горовецька О.Г., директор має вищу освіту, 36 роки становить стаж педагогічної діяльності, на посаді завідуючої працює 17років.

             Бабіна С.В., вихователь-методист має вищу освіту, 23 років становить стаж педагогічної діяльності, на посаді вихователя-методиста -6роки.

 

Медичне обслуговування дітей у навчальному закладі

У дошкільному закладі створені належні умови для проведення лікувально-профілактичних та оздоровчих заходів, діти забезпечені постійним медичним обслуговуванням, створений позитивний мікроклімат, забезпечується санітарно-гігієнічний режим, який відповідає Санітарному регламенту для дошкільних навчальних закладів, № 234 МОЗ України від 24.03.2016р.

У дошкільному закладі наявнімедичнийтафізіотерапевтичний кабінети.

Медичне обслуговування дітей дошкільного навчального закладу здійснюють сестри медичні старші Зикіна Т.О., Смоляр А.В., які керуються Законом України «Про дошкільну освіту», 2002 р. (ст. 34, 35), наказом охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005р. за №432/496 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі», Законом України «Про санітарне та епідемічне благополуччя населення» (1994 р.), Інструкцією з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах.

            

Медичний персонал своєчасно здійснює контроль за станом здоров’я дітей, проводить обов’язкові медичні огляди, профілактичні щеплення, надає невідкладну допомогу дітям у разі гострого захворювання, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед дітей, батьків, працівників дошкільного закладу.

Дані про результати медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі фіксуються і зберігаються у порядку, встановленому МОЗ України. Інформація про результати обов’язкових медичних оглядів та проведення щеплень дітей передаються до дитячої поліклініки в установлені терміни. За результатами обов’язкових профілактичних медичних оглядів для кожної вікової групи дітей медична сестра розробляє план оздоровлення, що сприяє зниженню рівня захворюваності та зміцненню здоров’я дітей.

             Медичні працівники проводять обов’язкові медичні огляди дітей щодо виявлення у них ознак захворювань: огляд дітей на педикульоз та шкіряні хвороби – 1 раз на тиждень, із занесенням результатів огляду до відповідного журналу.

Ця робота спрямована на:

  • дотримання раціонального режиму освітньої діяльності;
  • формування здоров’язбережувального середовища;
  • профілактику травматизму, гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь;
  • дотримання особистої гігієни працівниками дошкільного закладу.

             За допомогою різних форм санітарно-просвітницької роботи, медична сестра підвищує рівень знань працівників та батьків.

 

Організація харчування дітей

             Харчування дітей у дошкільному навчальному закладі організовується відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах зі змінами та доповненнями, затвердженими спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року за № 298/227 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» та інших нормативно-правових документів, що регламентують це питання.

Матеріально-технічна база для організації харчування в закладі відповідає санітарним правилам і нормам, установленими для дошкільних закладів.

             Приміщення харчоблоку забезпечено 3-ма електричними 4-ох комфорочними плитами з духовими шафами, 1-ю холодильною шафою, 2-ма побутовими холодильниками, 2-ма електричними м’ясорубками для сирої та готової продукції, 1-им електричним котлом, 2-ма водонагрівачами. Все обладнання систематично підлягає профілактичним технічним оглядам. Продукти харчування та продовольча сировина приймаються комірником у присутності сестри медичної з дієтхарчування та кухаря. Продукти доставляються до дошкільного навчального закладу спеціальним транспортом, на який є пакет необхідних супроводжуючих документів згідно до вимог.

Продукти харчування приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність, якість та відповідність вимогам державних стандартів. Комірником та медичною сестрою своєчасно подаються замовлення на продукти харчування, відповідно до перспективного двотижневого меню.

Приміщенняхарчоблокувикористовуєтьсяраціонально. Кухонний посуд та інвентарзберігається у спеціальновідведенихмісцях, промаркований, використовується за призначенням. Їжа з харчоблокувидаєтьсязгіднографіку, за вагою, відповідно до фактичноїкількостідітей в групах. Забезпечуютьсявимогищодоотриманняхарчування та продовольчоїсировини. Приписи, щонадавалисясанітарно-епідеміологічною службою, виконувалися в зазначенітерміни.  

 

Освітньо-виховна робота у навчальному закладі

             Упродовж навчального року колектив закладу працював над розв’язанням проблеми закладу: «Формування життєвої компетентності, розвиток базових якостей особистості в різних видах діяльності шляхом створення безпечного середовища».

             Освітня діяльність у ДНЗ здійснювалась на виконання пріоритетних завдань на 2019-2020 навчальний рік:

–            Оптимізація роботи колективу на актуалізацію основних завдань з безпеки життєдіяльності, охорони життя дошкільників шляхом створення сучасного розвивального середовища та формування ціннісного ставлення до свого здоров᾽я.

–            Забезпечення системної організації художньо-творчої діяльності дітей дошкільного віку засобами мистецтва в інтегрованому  просторі закладу дошкільної освіти.

–            Продовження впровадження інноваційних технологій засобами пошуково-експериментальної діяльності, спрямованих на збалансований інтелектуальний розвиток дошкільника.

–            Продовження організації освітнього процесу на принципах наступності закладу  дошкільної  освіти та початкової школи в умовах освітньої реформи “Нова українська школа” щодо гармонійного розвитку особистості дитини.

Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту в навчальному закладі визначався комплексною освітньою програмою:

  – «Я у Світі» (нова редакція 2019 року), програма розвитку дитини від народження до шестироків (наук. кер. Кононко О. Л.);

парціальними освітніми програмами:

– «Дитина в світі дорожнього руху». Програма з формування  основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху. (Тимовський О.А., Репік І.А.)

         – «Цікаві шашки», програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки (автори В.Семизорова, О.Романюк)

              На базі дошкільного закладу  проходили засідання педагогічної студії вчителів-логопедів, вихователів груп компенсуючого типу для дітей з мовленнєвими вадами, керівників музичних, методичний квест з питання наступності у роботі вихователів дітей старшого дошкільного віку та вчителів початкової ланки, під час яких педагоги закладу поділились досвідом організації освітнього процесу в рамках підготовки дітей до шкільного життя.

Плідно працювала Школа молодого педагога під керівництвом вихователя-методиста  та здійснювалося наставництво.

Ефективною формою методичної роботи протягом 2019 – 2020 н.р.стало проведення колективних переглядів з питань безпеки життєдіяльності дошкільників та організації малювання в різних вікових групах.  Педагоги, через різні види занять, заохочували дошкільнят до критичного мислення, творчості, винахідливості, оцінювали конкретні досягнення дітей, спонукали дбати про власну безпеку. В усіх групах організована освітня діяльність здійснювалась відповідно до програмових завдань.

             Однією з масових форм методичної роботи в дошкільному навчальному закладі є організація виставок, як епізодичних так і постійнодіючих. Це виставки дитячої творчості, спільних робіт дітей з батьками, спеціальні виставки за тематикою педагогічних рад.

             Особлива увага в ДНЗ приділяється самоосвіті педагогічних працівників. Педагогічна освіта здійснюється різнобічно, проходження курсів підвищення кваліфікації, участь у тренінгах особистісного зростання, систематичне вивчення методичної, педагогічної та психологічної літератури. Педагогічні працівники, закріплені за педагогічними студіями,  відвідували різні методичні заходи згідно наказу по ДНЗ «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами», активно працювали, на педгодинах ділилися враженнями, надавали інформацію про цікаве й раціональне для застосування у педагогічній діяльності закладу.

             Упродовж року педагоги активно переглядали вебінари, семінари з питань ефективної організації освітнього  процесу  в дошкільних закладах на сайтах цифрового видавництва MCFR та Всеосіти.  Інструктор з фізкультури Франкевич А.А. своїми наробками поповнювала онлайн-бібліотеку Всеукраїнського порталу Всеосвіта та отримала відповідні сертифікати та грамоти. Керівник музичний Поклад І.М. є активним користувачем  Форуму для музичних керівників та вихователів дитячого садочка України (https://forum.in-ku.com/forumdisplay.php?f=187), Faccebooc – сторінок «Креативні музичні керівники України», «Свято в дитячому садку», «Музичний керівник»,  «Орф – рух в Україні»,  де успішно ділиться розробками  тематичних занять, свят, розваг.

Педагогічний колектив з метою удосконалення освітнього процесу використовував елементи альтернативних методик та технологій, а саме:

–            «Логічні блоки Дьєнеша»;

–            мнемотехнологію;

–            кольорові палички Д.Кюїзенера для логіко – математичного розвитку;

–            коректурні таблиці для розвитку пізнавальної діяльності дітей за методикою Н.Гавриш;

–            технологію навчання дітей читанню (автор М.Зайцев);

–            технологію  інтегрованого навчання, виховання  (розвиваючі кубики Б.Л.,О.О.Нікітіни);

–            Школа розумного руху (О.П.Аксьонової);

–            кінезіологічні вправи;

–            технологію  К.Орфа.

             Упродовж 2019-2020 навчального року колектив закладу продовжував роботу зі зміцнення фізичного і психічного здоров’я, формування ціннісного ставлення дитини до власного здоров’я, інтересу до здорового способу життя.

             З метою збереження та зміцнення здоров’я дітей упродовж року було забезпечено:

– дотримання оптимального рухового режиму в роботі з дітьми упродавж дня через проведення ранкової гімнастики, фізкультурних занять в залі та на свіжому повітрі, рухливих ігор та вправ спортивного характеру, фізкультурних хвилинок та фізкультурних пауз, гімнастики пробудження після денного сну, піших переходів, самостійної рухової діяльності дітей, проведення фізкультурно-спортивних свят та розваг, Днів здоров’я;

– позитивний психологічний мікроклімат в групах;

– дотримання температурного режиму в групах;

– регулювання фізичних навантажень на дітей із урахуванням індивідуальних та вікових особливостей;

– максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;

-проведення нетрадиційних форм оздоровлення: дихальної гімнастики, музикотерапії, психогімнастики.

             У жовтні 2019 року на високому рівні були проведені «Козацькі забави» за участю батьків.

             У полі зору роботи з батьками була просвітницька діяльність з проблеми ведення здорового способу життя в сім’ї (розроблені пам’ятки, виготовлені папки-ширми («Для маляток-здоров’яток», «Фізичне виховання вдома», проводились індивідуальні консультації).

Завдяки ініціативності, відповідальності інструктора з фізичної культури Франкевич А.А. значно підвищились якість і результати фізкультурно-оздоровчої роботи. Більшість заходів за сприятливих погодних умов проводились  на свіжому повітрі, до них педагог добирала сучасні оригінальні комплекси фізичних вправ та атрибути. Аналізуючи результати фізкультурно-оздоровчої роботи можна зробити висновок, що систематична робота з  дітьми, шляхом збагачення спектру оздоровчих заходів та підвищення рухової активності була ефективною.

             Результативними заходами, які створюють позитивний імідж нашого закладу, є музичні свята та розваги, організовані на високому рівні керівниками музичними Поклад І.М., Драгун Д.М. спільно з педагогами та батьками. Використання в освітній  діяльності Поклад І.М. технології К.Орфа дало можливість нестандартно та оригінально  підходити до організації музичних занять та свят. Керівники музичні добирають доступний та сучасний репертуар для дітей, зацікавлюють вихованців музичними знахідками, створюють на музичних заняттях невимушену атмосферу співпраці та творчості.

Упродовж  навчального року проводилася цілеспрямована робота  по  впровадженню та узагальненню перспективного педагогічного досвіду.  З цією метою  ведеться вивчення досвіду вчителя – логопеда Бодрової Л.В. з питання «Використання кубиків М.Зайцева як ефективної технології у корекційній роботі з дітьми» та в квітні 2020 року узагальнений досвід  роботи  керівника музичного Поклад І.М. з проблеми «Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку під час організації музичних занять шляхом використання технології К.Орфа».

        Упродовж навчального року, з метою розвитку творчих здібностей вихованців,  в дошкільному закладі працювало 7 гуртків:       

 «Веселкові барви» (нетрадиційне малювання)  – керівник Лишенко О.І.;

«Дзвінкі голосочки» (вокальний) – керівник Поклад І.М.;

«Олімпієць» (навчання елементів баскетболу) – керівник Франкевич А.А.;

«Чудо-шашки» – керівник Стешенко М.О.

«Танцювальна мозаїка» -керівник Криклива Т.М. (ОМЦПО – МАН)

«Англійська мова» – керівник Гонтаренко Н.І. (ОМЦПО – МАН)

«Художня праця» – керівник Криклива Т.М. (ОМЦПО – МАН).

             Робота щодо наступності дошкільної та початкової освіти проводилась відповідно плану роботи ДНЗ та Плану спільної роботи дошкільного навчального закладу та ЗОШ № 6. Вихователями  старших груп організовано ряд екскурсій дітей  до школи. На загальні батьківські збори було запрошено вчителя першого класу, яка проінформувала  присутніх з питань готовності майбутніх першокласників до шкільного життя та здійснення освітньої діяльності  в умовах Нової української школи. У листопаді 2019 року з метою обміну досвідом та збереження наступності у навчанні та вихованні учнів при переході з дошкільної до початкової ланки, проведено відкриті заняття вихователями старших груп  для вчителів початкових класів. Відповідно для вихователів ДНЗ  вчителями ЗОШ № 6 відкритий урок з математики.

Минулийнавчальнийрікбувнасиченийбагатьмаподіями,  які заплановані  річним планом роботи закладу та успішнопроведені з використаннямінформаційно-комунікаційнихтехнологій.

Управлінська діяльність в навчальному закладі

         Невід’ємною складовою системи адміністративних заходів з організації та управління діяльністю ДНЗ є внутрішній контроль, який передбачає виявлення методичних, психолого-педагогічних, соціально-психологічних чинників досягнення або недосягнення накресленої цілі, їх аналіз, розробку програм корегувальних дій та їх впровадження з метою досягнення бажаного результату. Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2013 № 1/9-533 «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішнього контролю навчальних закладів», у закладі розроблена і затверджена завідувачем циклограма здійснення внутрішнього контролю. Циклограмою визначено зміст внутрішнього контролю, форму узагальнення результатів, їх оприлюднення, документи, що підлягають вивченню, аналізу відповідно до змісту, а також вказано терміни його здійснення та основні аспекти організації навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі.

Внутрішній контроль забезпечує творче зростання вихователів, дисциплінує їхню роботу, сприяє виявленню й поширенню передового педагогічного досвіду, виявляє недоліки у освітньо-виховному процесі і дає можливість педагогам своєчасно усувати їх.

Для охоплення контролем всіх аспектів роботи в закладі розподілені обов’язки, з’ясовані питання, які контролює завідувач, вихователь-методист, сестра медична старша, завідувач господарством. Результати контролю заслуховуються на педрадах, нарадах при директорові, виробничих нарадах, на засіданнях Ради ДНЗ.

 

Організація роботи з батьками

Упродовж року планомірно проводилася робота з членами родин вихованців закладу. Вихователі постійно спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поновлювати свої педагогічні знання. Родини вихованців були активними учасниками   батьківських зборів, свят, розваг, Днів відкритих дверей, фестивалів родинної та дитячої творчості, ярмарок, виставок. У батьківських куточках систематично розміщувалася інформація відповідно до тематики про розвиток, виховання і навчання малюків, ознайомлення з ефективними прийомами та методами формування у дошкільників різних форм активності.Показником результативної та успішної взаємодії батьків і педагогів можна вважати наявність у дошкільному закладі доброзичливої атмосфери, довірчих стосунків між педагогами та батьками, зорієнтованість батьків на виховання та розвиток дітей. Інформацію про життя дошкільного навчального бажаючі можуть отримати на  Веб-сайті.

Дошкільний навчальний заклад тісно співпрацює з депутатами Сумської обласної та Охтирської міської ради. Адміністрація та педагогічний колектив своєчасно звертає увагу та реагує на побажання, зауваження, прохання та рекомендації батьків щодо роботи дошкільного навчального закладу. Слід визначити, що письмових скарг та нарікань на роботу дошкільного закладу не було.

Дисциплінарних порушень з боку працівників закладу не було.

         На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. щодня ведеться прийом громадян, що є важливою складовою управління закладом. У дошкільному навчальному закладі є книга звернень громадян. Головними питаннями, які порушені під час бесід є працевлаштування.

У дошкільному навчальному закладі ведеться Журнал обліку звернень та заяв  громадян.

         Ми приходимо в дитячий садок, щобдаруватидітямрадістьспілкування, стати їмдрузями, партнерами. У будь-яких справах датикожнійдитиніможливістьрозквітнути, розвинутисвоїздібності та таланти.

         Тожласкаво просимо до чарівногосвітудитинства у ДНЗ «Росинка»!