Організація роботи щодо виявлення, підтримки та розвитку обдарованості, природних нахилів і здібностей дітей
Гурткова робота
Для забезпечення варіативної складової у дошкільному навчальному закладі створені умови для розвитку хореографічних, вокальних, пізнавальних та художньо – естетичних навичок дітей. Гурткова робота в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу, у контексті своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності – однією з базових якостей особистості. Оскільки найчіткіші вподобання, схильність, інтереси виявляються у старшому дошкільному віці, то гурткова робота у дошкільному закладі організовується з дітьми п’яти – шести річного віку. Визначаючи профіль гурткової роботи в закладі, враховуються інтереси та хист самих вихованців, чиї вподобання вивчаються батьками і педагогами під час спостережень на заняттях, в самостійній діяльності та іграх, замовленнях батьків, які виявляються завдяки анкетування, усного опитування, у бесідах.
На виконання варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти у дошкільному навчальному закладі функціонують гуртки: «Розумнички» (інтелектуальний), «Олімпієць» (елементи баскетболу), «Малюки-дослідники» (пошуково-дослідницький), «Веселкові барви» (нетрадиційні техніки малювання), «Дзвінкі голосочки» (вокально-хоровий), «Золотий ключик» (театралізована діяльність), «Чудо-шашки» (інтелектуальний), «Чарівний світ орігамі».
Звіт гуртків перед батьківською громадою проходить у травні місяці в формі літературно-музичних розваг, виставок творів образотворчого мистецтва. Контроль за роботою гуртків варіативної складової змісту дошкільної освіти здійснює вихователь-методист. Обговорення роботи гуртків проводиться на нарадах при директорові Дошкільного навчального закладу та на підсумковій педагогічній раді у травні.