Організація роботи щодо виявлення, підтримки та розвитку обдарованості, природних нахилів і здібностей дітей

Гурткова робота

Для забезпечення варіативної складової у дошкільному навчальному закладі  створені умови для розвитку хореографічних, вокальних, пізнавальних та художньо – естетичних навичок дітей.  Гурткова робота   в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу,  у контексті своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності – однією з базових якостей особистості. Оскільки найчіткіші вподобання, схильність, інтереси виявляються у старшому дошкільному віці, то гурткова робота у дошкільному закладі організовується з дітьми п’яти – шести річного віку. Визначаючи профіль гурткової роботи в закладі, враховуються інтереси та хист самих вихованців, чиї вподобання вивчаються батьками і педагогами під час спостережень на заняттях, в самостійній діяльності та іграх, замовленнях батьків, які виявляються завдяки анкетування, усного опитування, у бесідах.

На виконання варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти у дошкільному навчальному закладі  функціонують  гуртки: «Розумнички» (інтелектуальний), «Олімпієць» (елементи баскетболу), «Веселкові барви» (нетрадиційні техніки малювання),  «Дзвінкі голосочки» (вокально-хоровий), «Чудо-шашки» (інтелектуальний), «Чарівний  світ орігамі».

Звіт гуртків перед батьківською громадою  проходить  у травні місяці в формі літературно-музичних розваг, виставок творів образотворчого мистецтва. Контроль за роботою гуртків варіативної складової змісту дошкільної освіти здійснює вихователь-методист. Обговорення роботи гуртків проводиться на нарадах при директорові дошкільного навчального закладу та на підсумковій педагогічній раді у травні.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *