ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ВІД ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Як у період тривог   заспокоїти своїх дітей, а також зробити так, щоб удома вони не закинули навчання і водночас не відчували себе напружено? Про це “Новій українській школі” розповіла дитяча психологиня Світлана Ройз.

ЗАГАЛЬНІ ТЕЗИ
             1. Зараз діти, так само як і ми, перебувають у напрузі. Вони відчувають загальн утривогу від невизначеності, від напруги батьків, від зміни звичного режиму та обмежень. Тобто, зараз діти, особливо старші, потребують батьківської підтримки, вони очікують від батьків психологічної допомоги.

  1. Ідеально, якщо батьки намагаються бути в контакті зі станом дитини і її почуттями, чесно говорять про те, що з нами відбувається. Треба просто сказати: “Якби мені зараз було потрібно вчитися вдома, я би, мабуть, на все забив. Мені самому складно зараз зібрати себе в купу. Давай допоможемо одне одному – наприклад, разом складемо розклад на день. Я потребую твоєї допомоги”.
  2. Ми маємо розуміти, що перші два тижні – це період адаптації, коли ми тільки напрацьовуємо новий життєвий досвід. У когось – два, у когось – два з половиною. Це індивідуально. Взагалі, “по-хорошому”, на адаптацію дається до двох місяців, тобто два тижні – це фантастично швидко. Тому зараз ми маємо бути дуже терплячими і обережними до себе і своїх дітей.
  3. Треба просто робити вдих та видих і нагадувати собі: “Я не вчитель”.

Основа техніки безпеки для батьків: нам потрібно пам’ятати, що ми НЕ вчителі для наших дітей, у нас немає потрібних професійних навичок, ми не вміємо пояснювати предмети і, найголовніше (власне, чому батькам не можна навчати своїх дітей) – ми дуже емоційно залучаємось. Якщо дитина щось не розуміє, ми не можемо впоратись зі своїми емоціями: нам здається, що ми дурні, наша дитина дурна і таке інше. А дитина може просто не сприймати нас у ролі вчителя – і це нормально.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Гіперактивна дитинаГіперактивна дитина

Словосполучення «гіперактивна дитина», що стало звичним, — зовсім не вирок. Слова «ненормальна», «некерована», «нестерпна», якими найчастіше нагороджу­ють таких дітей у дитячому садку або в школі, — від не­розуміння причин гіперактивності

Психічне здоров’я дитиниПсихічне здоров’я дитини

Психічне здоров’я дитини: збереження та зміцнення Численні наукові джерела і спеціальні експериментальні дослідження свідчать про негативний вплив на психічне здоров’я дитини стресогенних чинників, які постійно діють на дитячу психіку і

Які іграшки треба купувати дитині до рокуЯкі іграшки треба купувати дитині до року

Іграшка для дитини першого року життя – це не забава , а джерело отримання нової інформації. За перший рік життя малюк здійснює колосальний стрибок у розвитку. У нього розвиваються всі