Питання розвитку творчих здібностей дітей перебуває у центрі уваги багатьох педагогів–дошкільників. 31 січня 2020 року у дошкільному закладі відбувся семінар-практикум для вихователів на тему «Формування творчої особистості дитини засобами мистецтва». В ході якого розглядалися наступні питання:
1.Художньо-продуктивна діяльність дітей дошкільного віку та її вплив на всебічний розвиток особистості: психолого-методичний аспект.
2.Створення пам’ятки з організації образотворчої діяльності в групах дітей дошкільного віку.
3.Завдання, методи та прийоми, які використовуються при ознайомленні дошкільників з репродукціями художніх картин.
- Підбір запитань по роботі з картинами у різних вікових групах.
5.Майстер- клас «Занурюємося в прекрасний мистецький світ».
6.Орієнтовна добірка репродукцій художніх картин для використання в ЗДО.
.
Образотворча діяльність – найбільш ефективний засіб розвитку творчих здібностей дітей. Дошкільнята охоче погоджуються на пропозицію намалювати щось і з задоволенням беруться до роботи. Для них малювання – своєрідна гра. Цей вид діяльності захоплює і тішить їх. І завдання педагога – максимально реалізувати цей потенціал. Саме ці питання вирішувались під час семінару – практикуму.
Учасники знайомились з концептуальними підходами розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, занурювались у світ мистецтва за допомогою репродукцій картин відомих художників, складали пам’ятки щодо правильної організації занять з образотворчого мистецтва у різних вікових групах. Вихователь Собакарь О.І. провела майстер-клас з використання дидактичних ігор під час образотворчої діяльності, що спонукають дітей удосконалювати свої малюнки шляхом експериментування, самостійного пошуку, застосовування різних матеріалів у процесі роботи, а крім того, розвивають фантазію, уяву.
Звичайно ж, малювання – це робота не одного дня, а поступова наполеглива праця. Вона приносить дітям радість, а батькам гордість за талант та обдарованість своїх дітей. Тому педагогам необхідно не лише вчасно помітити, відчути здібності дитини, а намагатися якомога раніше дати можливість проявити їх на практиці в реальному житті.