Семінар-практикум «Формування творчої особистості дитини засобами мистецтва»

Питання розвитку творчих здібностей дітей перебуває у центрі уваги багатьох педагогів–дошкільників. 31 січня 2020 року у  дошкільному закладі відбувся семінар-практикум для вихователів на тему «Формування творчої особистості дитини засобами мистецтва». В ході якого розглядалися наступні питання:

1.Художньо-продуктивна діяльність дітей дошкільного віку та її вплив на всебічний розвиток особистості: психолого-методичний аспект.

2.Створення пам’ятки з організації образотворчої діяльності в групах дітей дошкільного віку.

3.Завдання, методи та прийоми, які використовуються при ознайомленні дошкільників з репродукціями художніх картин.

  1. Підбір запитань по роботі з картинами у різних вікових групах.

5.Майстер- клас «Занурюємося в прекрасний мистецький світ».

6.Орієнтовна добірка репродукцій художніх картин для використання в  ЗДО.

.

Образотворча діяльність – найбільш ефективний засіб розвитку творчих здібностей дітей. Дошкільнята охоче погоджуються на пропозицію намалювати щось і з задоволенням беруться до роботи. Для них малювання – своєрідна гра. Цей вид діяльності захоплює і тішить їх. І завдання педагога – максимально реалізувати цей потенціал. Саме ці питання вирішувались під час семінару – практикуму.

Учасники знайомились з концептуальними підходами розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, занурювались у світ мистецтва  за допомогою репродукцій картин відомих художників, складали пам’ятки щодо правильної організації занять з образотворчого мистецтва у різних вікових групах. Вихователь Собакарь О.І. провела майстер-клас з використання дидактичних ігор під час образотворчої діяльності, що спонукають дітей удосконалювати свої малюнки шляхом експериментування, самостійного пошуку, застосовування різних матеріалів у процесі роботи, а  крім того, розвивають фантазію, уяву.

         Звичайно ж, малювання – це робота не одного дня, а поступова наполеглива праця. Вона приносить дітям радість, а батькам гордість за талант та обдарованість своїх дітей. Тому педагогам необхідно не лише вчасно помітити, відчути здібності дитини, а  намагатися якомога раніше дати можливість проявити їх на практиці в реальному житті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *